Oddelenie Zákazníckej podpory pomáha našim klientom už viac ako dva roky. Keďže našich zákazníkov pribúda a s nimi aj otázok a požiadaviek, rozhodli sme sa rozšíriť personálne obsadenie Zákazníckej podpory a byť tak nápomocnejší.
Oddelenie Zákazníckej podpory je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00-16:00. V súčasnosti sa na danej pozícii striedajú už 3 pracovníci, ktorí Vám dokážu pomôcť s akýmkoľvek technickým problémom spojeným s monitorovacím systémom Dispečer alebo monitorovacím zariadením vo vozidle. Kontaktovať ich môžete emailom na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo telefonicky na čísle +421918 88 55 88.
Ďakujeme, že využívate naše služby, je pre nás cťou byť Vaším partnerom v monitorovaní vozidiel. Budeme veľmi radi, ak sa na nás obrátite v akomkoľvek prípade ťažkostí a otázok.
Váš tím Dispečer